پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

خشم گیمرها از بازی‌های بلاکچینی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدتی است که بازار بازی‌های بلاکچینی و تکنولوژی توکن‌های غیرمثلی یا همان NFT ها بسیار داغ شده است. توکن‌های غیرمثلی و بازی‌های بلاکچینی، با کمک به هم توانسته‌اند اکوسیستمی را خلق کنند که گیمر (Gamer) علاوه بر سرگرمی، بتواند با توجه به پیشرفتی که در بازی دارد پول نیز بدست آورد.

اما به‌نظر می‌رسد که گیمر‌ها علاقه زیادی به این اکوسیستم ندارند! حتما در جریان هستید که اکثر بازی‌های بلاکچینی، برای شروع نیاز به سرمایه اولیه دارند.

هرچند که این مقدار کم است، مثلا شما برای انجام بازی آپلند (Upland) باید زمین بخرید، درست است که زمینی که خریداری می‌کنید برای خودتان می‌شود و تحت عنوان توکن غیرمثلی در اختیار شما قرار می‌گیرد، ولی گیمر‌ها با این مسئله مخالف‌اند!

گیمر‌ها معتقدند که شرکت‌های بازی‌سازی با استفاده از این تکنولوژی در حال خالی کردن جیب آن‌ها هستند! یکی از گیمر‌های مطرح به نام کریستین لنز (Christian Lanz) نظر خود درباره NFT ها را با رسانه‌های مختلف به اشتراک گذاشته است.

او معتقد است که شرکت‌های بازی‌سازی فقط برای کسب سود بیشتر از این تکنولوژی استفاده می‌کنند، نه برای این که بازی واقع ‌گرایانه‌تر و زیبا‌تر شود! لنز، یکی از گیمر‌های مطرح یوتویوبی است که طرفداران زیادی نیز دارد.

اکثر گیمر‌های مطرح یوتویوبی، با استفاده از این تکنولوژی مخالف‌اند و معتقدند که این تکنولوژی کمکی به بالاتر رفتن کیفیت بازی نخواهد کرد و انتقال مالکیت دارایی‌های داخل بازی به بازیکن نیز به درد کسی نمی‌خورد!

شرکت بازی‌سازی یوبی سافت (Ubisoft) نیز که قصد دارد از تکنولوژی بلاکچین و توکن‌های غیرمثلی استفاده کند، با حجم زیادی از مخالفت‌ها و انتقادها همراه شده است.

منبع این مطلب وب سایت رمز ارز نیوز می باشد

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم