پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

پیشگویی قیمت بیت کوین توسط دختر طالع‌بین!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا قیمت‌ آینده ارزهای دیجیتال در ستاره‌ها نوشته شده است؟! برای پاسخ به این سوال، با مارن آلتمن (Maren Altman) آشنا شوید، کسی که طالع‌بینی و ترید روزانه ارزهای دیجیتال را با هم ترکیب کرده است. آلتمن یک یوتیوبر معروف است که طی دو سال گذشته به‌ خاطر استفاده از طالع‌بینی برای پیش‌بینی قیمت رمزارزها، نامی برای خود دست و پا کرده است.

برخلاف بازار سهام که عملکرد آن بیشتر توسط عملکرد تجاری شرکت‌ها و حوزه فعالیت آنها تعیین می‌شود، پیش‌بینی روند قیمت بیت‌ کوین توسط تحلیلگران تکنیکال به بررسی نمودارها و الگوها بستگی دارد – مشابه کاری که ستاره‌شناسان انجام می‌دهند.

اما آلتمن چگونه قیمت بیت کوین را با طالع‌بینی پیش‌بینی می‌کند؟ او می‌گوید:

من همیشه آن دختر عجیب و غریبی بودم که از مردم در مورد نماد ستاره‌شان می‌پرسید. در دانشگاه، با پیش‌گویی طالع افراد در مهمانی‌ها، پول به دست می‌آوردم. من همیشه مجذوب طالع‌بینی بوده‌ام.

آلتمن قیمت بیت کوین را از طریق نمودارها و با استفاده از تاریخ بلاک پیدایش این رمزارز به عنوان تاریخ تولد آن پیش‌بینی می‌کند. به گفته آلتمن، هر چیزی که تاریخ تولد داشته باشد را می‌توان به نمودارهای طالع‌بینی وصل کرد!

آلتمن در سال ۲۰۱۷ مقداری بیت کوین خرید، اما آن را فراموش کرده بود. تا اینکه در مارس ۲۰۲۰ زمانی که در دانشگاه نیویورک مشغول به تحصیل در رشته فلسفه بود، دوباره به آن علاقه‌مند شد. آلتمن می‌گوید:

من با طالع‌بینی مالی نیز آشنا بودم، بنابراین منطقی بود که آن را برای ارزهای دیجیتال به کار ببرم.

یکی از اولین پیش‌بینی‌های قابل‌توجه او در ژانویه ۲۰۲۱ بود، زمانی که مشاهده کرد ماه نو در برج جدی (دهمین برج فلکی) در ۱۳ ژانویه، برای بیت کوین مهم به نظر می‌رسد. او در ادامه یک رالی صعودی و پس از آن، یک افت قیمت را پیش‌بینی کرد. به طور حیرت‌انگیزی، قیمت بیت کوین تا قبل از آوریل دو برابر شد. او همچنین اوج قیمتی بیت کوین در ماه می را پیش‌بینی کرده بود که آن هم درست از آب درآمد. پس از این رالی‌های صعودی و طبق پیش‌بینی‌های آلتمن، بیت کوین اولین افت قابل‌توجه خود را در سال ۲۰۲۱ تجربه کرد.

تبدیل شدن به یک معامله‌گر روزانه برای آلتمن سودآور بود، اما بدون استرس نبود. وی می‌گوید که که بعضی روزها اشتباهاتی را در پیش‌بینی مرتکب شده و پول هم از دست داده است، اما معتقد است که این تقصیر نمودارها نیست، بلکه اشتباهات خود او بوده است!

او طالع‌بینی را یک آینه غول‌پیکر می‌بیند که در آن می‌توان نشانه‌های خاصی از موضوعات مختلف مانند رشد جهان، یا حتی جنگ و صلح جهانی را مشاهده کرد.

او در تابستان ۲۰۲۰ ترید و پست کردن پیش‌بینی‌های خود در رسانه‌های اجتماعی را به طور جدی آغاز کرد و امروز، بیش از یک میلیون دنبال‌کننده در تیک‌تاک و بیش از ۲ میلیون دنبال‌کننده در تمام شبکه‎های اجتماعی خود دارد.

منبع این مطلب وب سایت رمز ارز نیوز می باشد

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم