پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

پررنگ شدن حضور سامسونگ در متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ، این شرکت کره‌ای از محصول جدید رونمایی کرد؛ محصولی که به کاربران امکان گشت‌وگذار در دنیای متاورس و خرید توکن‌های NFT را می‌دهد.

سامسونگ، کمپانی بزرگ کره‌ای، محصول جدیدی را معرفی کرد است که به مشتریان امکان حضور مجازی در مسابقات یا رویدادهای موسیقی زنده را می‌دهد. این محصول 837X نام دارد که از تکنولوژی متاورس برای ساخت آن استفاده شده است.

سامسونگ به جمع توسعه‌دهندگان متاورس پیوست

در بیانیه منتشر شده از طرف این شرکت کره‌ای، محصول جدید «دنیای عظیمی که می‌توان آن را به صورت مجازی کاوش کرد» توصیف شده است. این غول فناوری رسما اعلام کرده است که 837X محیطی برای مردم خواهد بود تا با ادغام فناوری و فرهنگ، از فرصت‌های شگفت‌انگیزی استفاده کنند.

Decentraland پلتفرمی مبتنی بر بلاک چین بوده که با تکنولوژی متاورس طراحی شده است. طبق اعلام شرکت سامسونگ کاربران در ابتدا باید وارد این پلتفرم شوند و سپس توکن‌های NFT مربوط به شرکت سامسونگ را کسب یا خریداری کنند.

837X برای مدت محدودی در Decentraland فعال خواهد بود. سامسونگ قصد دارد در سال 2022 با راه‌اندازی پلتفرم‌های جدید، افراد بیشتری را جذب این پروژه کند.

میشل کراسان ماتوس، معاون ارشد بازاریابی و ارتباطات شرکت سامسونگ، اعلام کرد:

ما هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم داستان‌های جدید را در فضای بی‌نظیر این پلتفرم بازگو کنیم. متاورس به ما قدرت می‌دهد تا از محدودیت‌های فیزیکی و مکانی فراتر برویم تا تجربیات مجازی منحصربه‌فردی ایجاد کنیم. نوآوری در DNA ما است و ما بی‌صبرانه منتظریم تا تمام افراد این دنیای مجازی را تجربه کنند.

چند روز پیش، این کارخانه کره‌ای برنامه‌های خود را برای استفاده از توکن‌های NFT اعلام کرد. سامسونگ امسال یک پلتفرم جامع NFT را در تلویزیون‌های هوشمند خود ایجاد خواهد کرد. در نتیجه کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی را به وسیله تلویزیون‌ها خریداری کنند. سامسونگ اولین شرکت در صنعت تولید سخت‌افزارهای دیجیتال و لوازم خانگی است که چنین پروژه‌ای را اجرا می‌کند.

داستان سامسونگ و بلاک چین ادامه دارد

شرکت سامسونگ اخیراً در اکوسیستم ارزهای دیجیتال کاملاً فعال بوده است. طی روزهای گذشته این شرکت با مجموعه Veritree برای مبارزه با اثرات نامطلوب تغییرات آب و هوای همکاری کرد. مجموعه Veritree یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که توسط شبکه کاردانو پشتیبانی می‌شود.

در این همکاری سامسونگ متعهد شده است که تا پایان فصل زمستان کاشت بیش از دو میلیون درخت در منطقه ماداگاسکار را به سرانجام برساند. مدیران سامسونگ معتقدند سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های جدید که سبب بهبود کارایی و کاهش ضایعات می‌شوند و استفاده از آن‌ها در طبیعت برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی امری ضروری است.

منبع این مطلب وب سایت رمز ارز نیوز می باشد

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم