پیشنهاد ویژه

شیبا همچنان می‌سوزد!

وبلاگ

۱۲ تیر ۱۴۰۱ 117 بازدید
پیشنهاد ویژه

شیبا همچنان می‌سوزد!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گفته استیون کوپر، توسعه‌دهندگان Shiba Inu مشغول ایجاد مکانیسم‌های جدیدی برای سوزاندن SHIB هستند که به زودی معرفی خواهند شد. چند روز پیش تقریباً 110 میلیون SHIB از بین رفته است و حجم توکن در گردش همچنان رو به کاهش است.

مکانیسم های سوختگی معرفی خواهند شد

استیون کوپر، مالک شرکت Bigger Entertainment که رویدادهای توکن‌سوزی SHIB را به طور منظم برگزار می‌کند، اخیرا در توییتر اعلام کرد که توسعه‌دهندگان شیبا اینو در حال کار بر روی مکانیسم‌های جدیدی هستند که راه‌های بیشتری برای سوزاندن توکن SHIB (دومین میم کوین محبوب) ایجاد می‌کند.

در این توییت کوپر جامعه شیبا اینو را تشویق کرده است تا بلیت‌های رویداد توکن‌سوزی بعدی در 14 فوریه را خریداری کنند. سرمایه به دست آمده از فروش بلیت‌ها صرف خرید توکن‌های شیبا اینو خواهد شد. این توکن‌ها در روز ولنتاین سوزانده می‌شود.

ایده بزرگی که شاید شرایط شیبا اینو و کریپتو را تغییر دهد

یکی از توسعه دهندگان Shiba Inu یک پیشنهاد جسورانه ارائه کرده است که ممکن است با کاهش قیمت این رمزارز، بازار کریپتو دچار تغییرات شود.

Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده رمزارز شیبا اینو، در توییتی نوشت که او به تازگی یک ایده بزرگ را به تیم توسعه این رمزارز منتقل کرده است. او اعلام کرد در صورت تایید ین راهکار توسط تیم توسعه، ممکن است فضای کریپتو دچار تغییرات اساسی شود. هنوز جزئیاتی از این ایده بزرگ منتشر نشده است.

همچنین این توسعه‌دهنده توییتی را از وب‌سایت رسمی شیبا اینو در مورد اتفاقی مهم برای اکوسیستم این ارز دیجیتال به اشتراک گذاشت.

در اواخر ماه دسامبر، کوئینی، یکی از مدیران رسمی Discord، به یک سورپرایز بزرگ در سال 2022 اشاره کرد. او گفت:

پس از این که وارد سال 2022 شویم، شگفتی بزرگی خواهیم داشت. این تنها جمله‌ای است که می‌توانم در این باره اعلام کنم.

کوئینی جزییات بیشتری را از این اتفاق افشا نکرد.

طبق داده‌های WhaleStats، از آنجایی که جامعه شیبا اینو مشتاقانه منتظر اتفاق بزرگ بعدی در اکوسیستم این رمزارز است، تعداد دارندگان توکن SHIB به آرامی در حال افزایش است. این مجموعه اخیراً اعلام کرد CoinMarketCap با تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو ارتباط برقرار کرده و در حال مذاکره پیرامون آخرین رویداد مربوط به قراردادهای Wormhole است.

هفته گذشته حدود 110 میلیون توکن SHIB برای همیشه نابود شد.

حساب کاربری shibburn در توییتر گزارش داده است که در هفته گذشته نزدیک به 110 میلیون توکن شیبا اینو به یک کیف پول مرده منتقل شده است و هرگز از آن خرج یا برداشت نخواهد شد.

طبق داده‌های آماری وب‌سایت‌های ردیابی توکن‌سوزی شیبا اینو، در 24 ساعت گذشته مجموعا 18،340،447 توکن SHIB از بین رفته است.

در 19 ژانویه، خبرگزاری U.Today اعلام کرد که 2.5 میلیارد توکن SHIB از اول دسامبر توسط این انجمن سوزانده شده است.

قیمت SHIB افزایش یافته است

پس از کاهش قیمت در روزهای قبل، ارزش توکن SHIB در زمان انتشار این خبر به حدود 0.000028 دلار رسیده است. قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2 درصد رشد کرده و در حال حاضر چهاردهمین رمزارز برتر بازار است.

منبع این مطلب وب سایت رمز ارز نیوز می باشد

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم