پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

دوج کوین شانسی برای صعود دوباره دارد؟!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در روزهایی که بازار کریپتو در وضعیت نزولی به سر می‌برد، دوج کوین بار دیگر شاهد یک پامپ غافلگیرکننده بود.

در تاریخ ۱۴ سپتامبر، ایلان ماسک در توییتی نوشت:

برخی از کالاهای تسلا با دوج کوین قابل خرید خواهند بود و پس از آن، باید ببینیم چگونه پیش می‌رود.

توییت ماسک پس از هفته‌ها درخواست هولدرهای دوج کوین از تسلا برای پذیرش این توکن به عنوان یک روش پرداخت، منتشر شد. در واکنش به این خبر، دوج کوین یک رشد بیش از ۳۵ درصدی را تجربه کرد.

این اولین باری نیست که توییت‌های ماسک، قیمت دوج کوین را به ماه می‌فرستد. در ماه می سال جاری، او در یک نظرسنجی توییتری از فالورهای خود پرسید که آیا تسلا باید DOGE را بپذیرد یا خیر و ۷۸٫۲ درصد از شرکت‌کنندگان، پاسخ مثبت دادند. دوج کوین در آن زمان نیز یک پامپ قیمتی را تجربه کرده بود. اما طولی نکشید که دوباره سقوط کرد. بنابراین، سوال این است که توییت جدید ماسک این‌بار دوج کوین را به کجا خواهد برد؟

doge-must-prove-itself
نمودار کندل یک ساعته قیمت دوج کوین.

در افت اوایل دسامبر بازار، دوج کوین به زیر سطح حمایتی ۰٫۱۹۵ دلار سقوط کرد. در حال حاضر، این میم کوین در محدوده ۰٫۱۸۱ دلار معامله می‌شود و تقریباً ۷۵ درصد با اوج ۰٫۷۴ دلاری خود فاصله دارد.

افزایش اخیر توجه‌های اجتماعی به دوج کوین، با سرخوشی سرمایه‌گذاران خرد تقویت شد که این موضوع را می‌توان در حجم معاملات ۷٫۳ میلیارد دلاری (بیش از ۶۰۰ درصد افزایش نسبت به روز قبل) این ارز دیجیتال مشاهده کرد. آدرس‌های فعال و حجم تراکنش‌های دوج کوین نیز در کوتاه‌مدت افزایش یافتند، اما تعداد تراکنش‌های بزرگ کمتر بود که نشان‌دهنده حضور کم‌رنگ معامله‌گران بزرگ در صحنه است.

بنابراین، اگرچه توییت اخیر ماسک و شور و هیجان ناشی از آن توانسته‌‌ قایق DOGE را حرکت دهد، اما پامپ‌های قیمتی این‌چنینی در گذشته ضعیف‌تر از آن بوده‌اند که دوام بیاورند. علاوه بر این، با رشد قارچ‌گونه قاتلان دوج کوین، مانند فلوکی پاپ (Floki Pup) با ۴۵٫۳۹ درصد رشد روزانه، فلوکی اینو (Floki Inu) با بیش از ۱۰ درصد رشد روزانه و دوج کوین ۲.۰ (Dogecoin 2.0) با ۲۸ درصد رشد روزانه، معامله‌گران ممکن است به دنبال گزینه‌های با ریسک بالا و بازدهی بیشتر باشد.

اگرچه دوج کوین با ارزش بازار بالاتر خود، هنوز پادشاه میم کوین‌ها است، ولی برای شروع یک رالی واقعی باید قیمت خود را بالاتر از حمایت ۰٫۱۹۵ دلاری حفظ کند.

منبع این مطلب وب سایت رمز ارز نیوز می باشد

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم