پیشنهاد ویژه
پیشنهاد ویژه

این توکن متاورس ۱۰۰۰ درصد رشد داشته!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز دیجیتال The Sandbox در ماه اکتبر جهش قیمت بسیار خوبی را ثبت کرد. توکن این پروژه، SAND، تنها در یک ماه 1000 درصد رشد کرد و خود را به یکی از قوی‌ترین کوین‌های متاورس بازار تبدیل کرد. این رشد به حدی بود که، ارزش کلی این توکن در حال حاضر، حوالی 14.7 میلیارد دلار است. نکته جالب اینجاست که SAND هفته پیش از روی سطح حمایت 5.79 دلار جهش کرد. این در حالی بود که تحلیل‌گران تصور می‌کردند محدوده 4.5 دلار جایی است که توکن The Sandbox تقاضا پیدا می‌کند.Sandbox revisited an area of demand

در اواسط نوامبر سال گذشته، محدوده 4.5 دلار کمی جلوی جهش قیمت SAND را گرفت ولی بعد خریداران نمودار را از این محدوده خارج کردند. نمودار اما در اواسط دسامبر هم این محدوده را تست کرد و به محدوده ای رسید که خریداران شروع به خرید کردند.

این نکته بدیهی است که تست چندین باره یک سطح مقاومت یا حمایت، آن سطح را ضعیف می‌کند. این نکته با ترکیب خط روند نزولی نمودار (آبی رنگ)، نشان می‌دهد که حرکت آتی نمودار قیمت SAND جهشی از روی محدوده فیروزه ای و تست دوباره خط روند مقاومتی در هفته‌ها یا روزهای آتی خواهد بود.

دفاع خرس‌ها از خط روند می‌تواند باعث سقوط قیمت SAND تا حوالی 4.7 دلار شود و یک الگوی مثلث ایجاد کند. جهت شکسته شدن الگوی مثلث، به بسته شدن یک کندل روزانه در خارج از این الگو بستگی دارد. اگر نمودار SAND بتواند از خط روند نزولی عبور کند، خریداران دوباره وارد می‌شوند و خط روند نزولی یا سطوح فیبوناتچی می‌تواند یک موقعیت مناسب برای پوزیشن لانگ (خرید) باشد.Sandbox revisited an area of demand

شاخص قدرت نسبی (RSI) در حوالی 50 درصد قرار گرفته است. عرض باندهای بولینگر هم در تایم فریم روزانه دو خط مهم را مشخص می‌کند. خط پایینی نشان می‌دهد که باندهای بولینگر در اواخر اکتبر (همچنین اواسط آگوست و زمانی که SAND از 0.6 به 1 دلار رسید)، عرض کمی داشتند و بعد جهش 10 برابری آن آغاز شد. خط بالایی هم خطی است که باندهای بولینگر SAND چندین بار در سال گذشته به آن رسیده اند.

وقتی عرض این باندها به این سطح می‌رسد، معمولا یک رالی قیمت بزرگ اتفاق می‌افتد. بنابراین این در کنار قرار گیری نمودار قیمت در محدوده تقاضا نشان می‌دهد که SAND در موقعیت خوبی برای خرید قرار گرفته است.

منبع این مطلب وب سایت رمز ارز نیوز می باشد

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

باز کردن چت
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم